Meest gestelde vragen

Algemeen

Hoe zijn de prijzen van Cure4Direct tot stand gekomen?

De prijzen van de abonnementen bij Cure4Direct zijn gebaseerd op de hoeveelheid werk er voor de verschillende professionals binnen ons bedrijf mee gemoeid gaat. Op basis van de grootte van een onderneming kunnen wij de hoeveelheid aan werk inschatten.

De tarieven zijn zo opgebouwd dat ze eigenlijk alle fiscale en accountancy werkzaamheden die bij een normale administratie aan bod komen omvatten. Je betaalt een gegarandeerd vast bedrag per maand, waardoor je dus altijd precies weet waar je aan toe bent. Een flinke rekening aan het einde van het jaar van je accountant of boekhouder is niet hetgeen waar jij op zit te wachten en dat zal op deze manier dan ook niet gebeuren.
En we doen het slimmer met meer automatisering, meer koppelingen en dat is onze uitdaging: wij kunnen een eenmalige investering in automatisering over heel veel klanten uitsmeren en dat is winst voor iedereen!

Kan ik ook meteen aan de slag?

Zodra je bestelling bij ons binnenkomt wordt er binnen één werkdag een domein voor je geactiveerd. Je ontvangt van ons je domeingegevens en een korte checklist voor de benodigde stukken en financiële informatie. Ondertussen kun je alvast een bankkoppeling aanvragen bij je huisbank(en). Zodra alles is aangeleverd richten wij je boekhouding in en kun je van start gaan. Dus hoe sneller al je gegevens zijn aangeleverd des te eerder je aan de slag kunt met Cure4Direct.

Is Cure4Direct ook geschikt voor grotere organisaties?

Jazeker! Voor ondernemingen met meer dan 20 medewerkers hebben we het pakket Enterprise ontwikkeld. Deze is op aanvraag verkrijgbaar. Wij adviseren je graag bij het samenstellen van het pakket Enterprise.

Moet ik voldoen aan bepaalde hard- en software eisen?

Voor het scannen van documenten wordt aanbevolen om een HP of Canon scanner te gebruiken. Daarnaast moet je op jouw PC gebruik maken van de laatste versie van het besturingssysteem Windows XP of Windows Vista en de Internet browser Internet Explorer 7.0.

Is mijn bedrijfsdata veilig bij Cure4Direct?

Ja, je bedrijfsdata is om de volgende redenen veilig bij ons:

  • Al onze medewerkers zijn in het bezit van een getekende Gedragscode
  • Je bedrijfsdata wordt gehost op zeer beveiligde locaties in Dublin
  • Onze servers bevinden zich achter een robuuste firewall
  • Alle dataverkeer tussen je PC en de servers wordt gecodeerd verzonden
  • Elke dag wordt er een back-up gemaakt van de bedrijfsdata in je administratie
  • Je bedrijfsdata bevindt zich in je eigen domein in een aparte database.
Kan ik maandelijks opzeggen?

Ja dit is mogelijk na het eerste jaar.

Boekhouding

Kan ik gedurende het lopende boekjaar overstappen?

Ja dat kan. Via onze overstapservice DirectOnline kun je al binnen 3 stappen gebruik maken van Cure4Direct.

Lees meer over onze overstapservice DirectOnline
Welke bankkoppelingen zijn allemaal mogelijk?

Nederlandse banken

ABN AMRO Bank
ABN AMRO creditcard
Alex beleggersbank
Fortis Bank
ING Bank
ING Bank creditcard
Van Lanschot Bankiers
Rabobank
Rabobank Telebankieren
SNS Bank
KNAB Zakelijk

Belgische banken

ABN Amro
Axa
Bank van de Post
Belfius
BNP
Dexia
Fortis Bank
ING Bank
KBC
Coda-formaat

Credit cards

ABN Amro
ING

Is het ook mogelijk om meerdere administraties op te nemen?

Ja, dat is mogelijk.

Afhankelijk van je pakket kun je voor een aantal administraties een boekhouding laten aanmaken. Bijvoorbeeld voor meerdere vestigingen of een holding. Je kunt al deze administraties overzichtelijk inzien vanuit één account. Op aanvraag is het mogelijk om het aantal administraties onbeperkt uit te breiden.

Hoe zorg ik dat mijn facturen en bonnen in Cure4Direct komen?

Er zijn meerdere manieren mogelijk, daarom ontvang je een duidelijke handleiding van alle stappen en mogelijke werkwijze om dit te realiseren. Je kan dan zelf bepalen welke werkwijze je prettig vindt.